Katalogi s膮 wielostronicowym produktem i posiadaj膮 szerokie zastosowanie. Najcz臋艣ciej firmy posiadaj膮 katalogi ofertowe, dzi臋ki kt贸rym w 艂atwy spos贸b podczas spotkania mog膮 przedstawi膰 klientowi ofert臋 firmy. S膮 one niezb臋dne np. w hurtowniach.
Jest to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Katalogi to niezb臋dny element dzia艂alno艣ci reklamowej w firmach, kt贸rych asortyment jest bardzo szeroki. Co prawda w ostatnich latach sporo firm korzysta z katalog贸w elektronicznych, jednak nic nie jest w stanie zast膮pi膰 typowych katalog贸w w formie drukowanej. Poza tym wiele firm i wielu klient贸w 偶yczy sobie, aby przesy艂a膰 do nich katalogi w formie drukowanej. Dlatego te偶 drukowanie katalog贸w dalej cieszy si臋 sporym zainteresowaniem ze strony wielu firm.
Katalogi w formie drukowanej to tak偶e niezb臋dny element dzia艂alno艣ci firm, kt贸re zajmuj膮 si臋 dystrybuuj膮c wielu artyku艂贸w, na przyk艂ad hurtowni. Dzi臋ki profesjonalnym katalogom, pracownicy firmy us艂ugowej lub handlowej, mog膮 bardzo szybko znale藕膰 okre艣lone urz膮dzenie lub cz臋艣膰 w ofercie hurtowni i szybko je zam贸wi膰.
Katalogi reklamowe firmowe posiadaj膮 niezwykle jasno okre艣lone zastosowanie. Maj膮 one trafi膰 do potencjalnych klient贸w i partner贸w danego przedsi臋biorstwa. Osoby te dzi臋ki katalogom reklamowym mog膮 zapozna膰 si臋 z dok艂adn膮 ofert膮 firmy, dowiedzie膰 si臋 wi臋cej o oferowanych produktach czy us艂ugach.聽
Katalogi zazwyczaj zawieraj膮 obszerne tre艣ci i rozwiewaj膮 wszelkie w膮tpliwo艣ci. Cz臋sto katalogi rozdawane s膮 podczas targ贸w, imprez lub po prostu w biurze firmy.聽
W naszej ofercie znajd膮 Pa艅stwo nast臋puj膮ce rodzaje katalog贸w:
Katalogi szyte - najta艅szy rodzaj katalog贸w. Cechuj膮 si臋 najszybszym czasem realizacji zam贸wienia, poniewa偶 nie wymagaj膮 klejenia, dzi臋ki czemu proces produkcyjny jest znacznie kr贸tszy ni偶 w przypadku katalog贸w klejonych. Zalecane g艂贸wnie gdy potrzebujemy katalog zawieraj膮cy niewielk膮 ilo艣膰 stron. Dzi臋ki dok艂adnemu po艂膮czeniu stron posiadaj膮 d艂ug膮 偶ywotno艣膰 nawet podczas intensywnego u偶ytkowania. W przeciwie艅stwie do katalog贸w klejonych istnieje mo偶liwo艣膰 roz艂o偶enia go na p艂asko. Stosowany g艂贸wnie jako instrukcje obs艂ugi, broszury, karty gwarancyjne czy po prostu klasyczne zeszyty szkolne.
Je偶eli rozwa偶asz jaki rodzaj katalogu b臋dzie odpowiedni dla Ciebie i Twojej firmy to odpowied藕 zazwyczaj jest uwarunkowana przeznaczeniem oraz ilo艣ci膮 stron.
Przeznaczenie - kiedy poszukuj膮 Pa艅stwo katalogu, kt贸ry b臋dzie pe艂ni艂 funkcj臋 karty gwarancyjnej, instrukcji obs艂ugi czy niewielkiej broszury to doskonale sprawdzi si臋 katalog szyty. Natomiast je偶eli zale偶y Pa艅stwu na zaprezentowaniu oferty w eleganckim wydaniu i z wi臋ksz膮 ilo艣ci膮 stron to katalog klejony b臋dzie idealnym wyborem. Gdy katalog b臋dzie stosowany jako przewodnik nale偶y wybra膰 katalog spiralowany.,
Dzi臋ki profesjonalnym materia艂om uzyskujemy najlepsz膮 jako艣膰 w atrakcyjnych cenach.
Katalog reklamowy to najbardziej powszechna forma prezentacji oferty. Firmy reklamuj膮ce si臋 za pomoc膮 takiej formy s膮 postrzegane za godne zaufania. W katalogu mo偶emy zmie艣ci膰 zar贸wno produkty oraz ich opisy.
Mimo posiadania przez wiele firm katalog贸w jedynie w Internecie to nadal klienci ch臋tniej si臋gaj膮 po te papierowe. Przekazanie rozm贸wcy katalogu jest o wiele bardziej osobiste ni偶 podanie strony www z ofert膮.
Drukowany katalog cechuje si臋 tak偶e wysok膮 skuteczno艣ci膮 przekazu. Najwi臋cej drukowanych katalog贸w mo偶na znale藕膰 w butikach z odzie偶膮, produktami ekskluzywnymi, motoryzacj膮 czy produktami spo偶ywczymi.
Jest to oferta firmy przedstawiona w formie ma艂ej ksi膮偶ki lub broszury. Niekt贸re firmy decyduj膮 si臋 na publikacj臋 swoich katalog贸w online, jednak nale偶y pami臋ta膰, 偶e niekt贸rzy klienci, zw艂aszcza starsze pokolenie, na pewno z tego nie skorzystaj膮.
呕eby katalogi reklamowe spe艂nia艂y swoj膮 funkcj臋, tj. zach臋ca艂y do zakupu towar贸w, przy ich projektowaniu nale偶y przestrzega膰 kilku zasad.
Przede wszystkim, musz膮 by膰 jasne i czytelne. Klient musi dosta膰 jasno sprecyzowane informacje, rzeczowe komunikaty i szczeg贸艂y techniczne. Jednak nie warto skupia膰 si臋 tylko na suchych faktach. Wiele korzy艣ci mo偶e przynie艣膰 odniesienie si臋 do strony emocjonalnej, czyli wskazanie klientowi, jak wiele mo偶e zyska膰 kupuj膮c produkt z katalogu. Kobieta o wiele ch臋tniej kupi sukienk臋, je艣li dowie si臋, w jak sprytny spos贸b podkre艣li ona lini臋 jej talii. M臋偶czyzna z pewno艣ci膮 zdecyduje si臋 na zakup telefonu, je艣li tylko wzbudzi on zazdro艣膰 u koleg贸w.
Najwa偶niejsz膮 funkcj膮 katalogu reklamowego jest sprzeda偶 produktu i nie ma si臋 co oszukiwa膰, 偶e jest inaczej.