Drukarnia Trzciana, Łapanów, Gdów, Nowy Wiśnicz, Bochnia, Limanowa

Tel. 575 445 675
Pon-Pt: 8:00 - 16:00

Doradź się

Zadzwoń.
Wybierzemy dla Ciebie najlepszą opcję.

Tel. 575 445 675
Pon-Pt: 8:00 - 16:00

Zamów osobiście

Czekamy na Ciebie od pon-pt w godzinach 8.00 - 16.00.

Przyjdź i zamów bezpośrednio w naszej drukarni.

Katalogi

Katalogi są wielostronicowym produktem i posiadają szerokie zastosowanie. Najczęściej firmy posiadają katalogi ofertowe, dzięki którym w łatwy sposób podczas spotkania mogą przedstawić klientowi ofertę firmy. Są one niezbędne np. w hurtowniach.

Jest to jedna z najskuteczniejszych form reklamy. Katalogi to niezbędny element działalności reklamowej w firmach, których asortyment jest bardzo szeroki. Co prawda w ostatnich latach sporo firm korzysta z katalogów elektronicznych, jednak nic nie jest w stanie zastąpić typowych katalogów w formie drukowanej. Poza tym wiele firm i wielu klientów życzy sobie, aby przesyłać do nich katalogi w formie drukowanej. Dlatego też drukowanie katalogów dalej cieszy się sporym zainteresowaniem ze strony wielu firm.

Katalogi w formie drukowanej to także niezbędny element działalności firm, które zajmują się dystrybuując wielu artykułów, na przykład hurtowni. Dzięki profesjonalnym katalogom, pracownicy firmy usługowej lub handlowej, mogą bardzo szybko znaleźć określone urządzenie lub część w ofercie hurtowni i szybko je zamówić.

Zastosowanie katalogów reklamowych firmowych

Katalogi reklamowe firmowe posiadają niezwykle jasno określone zastosowanie. Mają one trafić do potencjalnych klientów i partnerów danego przedsiębiorstwa. Osoby te dzięki katalogom reklamowym mogą zapoznać się z dokładną ofertą firmy, dowiedzieć się więcej o oferowanych produktach czy usługach. 

Katalogi zazwyczaj zawierają obszerne treści i rozwiewają wszelkie wątpliwości. Często katalogi rozdawane są podczas targów, imprez lub po prostu w biurze firmy. 

003.jpg
3.jpg
4.jpg

Rodzaje katalogów firmowych reklamowych. Jaki katalog wybrać?

W naszej ofercie znajdą Państwo następujące rodzaje katalogów:

Katalogi szyte - najtańszy rodzaj katalogów. Cechują się najszybszym czasem realizacji zamówienia, ponieważ nie wymagają klejenia, dzięki czemu proces produkcyjny jest znacznie krótszy niż w przypadku katalogów klejonych. Zalecane głównie gdy potrzebujemy katalog zawierający niewielką ilość stron. Dzięki dokładnemu połączeniu stron posiadają długą żywotność nawet podczas intensywnego użytkowania. W przeciwieństwie do katalogów klejonych istnieje możliwość rozłożenia go na płasko. Stosowany głównie jako instrukcje obsługi, broszury, karty gwarancyjne czy po prostu klasyczne zeszyty szkolne.

Katalogi klejone - droższy, często posiadający powyżej 48 stron brat katalogów szytych. Różnią się one metodą łączenia stron. Do wyprodukowania katalogów klejonych używamy klej co powoduje, że czas realizacji jest dłuższy. Katalogi klejone posiadają wysoką estetykę wykonania oraz elastyczność. Dzięki zastosowaniu kleju są odporne na liczne kartkowania. Używane głównie gdy mamy do czynienia z większą ilością stron. Nasze katalogi klejone cechują się bardzo dobrą wytrzymałością grzbietu. Katalogi spiralowane - mogą być łączone zarówno wzdłuż dłuższego lub krótszego boku. Używamy do tego spirali, która spowoduje, że Państwa katalog będzie wyróżniał się solidnym wykończeniem. Katalogi spiralowane zapewniają wygodne użytkowanie. Kartki takiego katalogu są drukowane osobno a następnie po uprzednim dziurkowaniu łączone spiralą. Używane głównie do prezentacji produktów oraz jako przewodniki. 

Porównanie katalogów reklamowych. 

Jeżeli rozważasz jaki rodzaj katalogu będzie odpowiedni dla Ciebie i Twojej firmy to odpowiedź zazwyczaj jest uwarunkowana przeznaczeniem oraz ilością stron.

Przeznaczenie - kiedy poszukują Państwo katalogu, który będzie pełnił funkcję karty gwarancyjnej, instrukcji obsługi czy niewielkiej broszury to doskonale sprawdzi się katalog szyty. Natomiast jeżeli zależy Państwu na zaprezentowaniu oferty w eleganckim wydaniu i z większą ilością stron to katalog klejony będzie idealnym wyborem. Gdy katalog będzie stosowany jako przewodnik należy wybrać katalog spiralowany.,

Ilość stron - jeżeli  ilość stron w katalogu nie będzie przekraczać 48 to polecamy katalog szyty. Ze względu na sposób łączenia i zszywek użytych do tego procesu zalecany jest do druku nawet niewielkich katalogów - od 8 stron. Kiedy oferta Państwa firmy jest rozbudowana to optymalnym wyborem przy zachowaniu atrakcyjnej ceny będzie katalog klejony.

Druk katalogów

Dzięki profesjonalnym materiałom uzyskujemy najlepszą jakość w atrakcyjnych cenach.

Katalog reklamowy to najbardziej powszechna forma prezentacji oferty. Firmy reklamujące się za pomocą takiej formy są postrzegane za godne zaufania. W katalogu możemy zmieścić zarówno produkty oraz ich opisy.

Katalogi firmowe

Mimo posiadania przez wiele firm katalogów jedynie w Internecie to nadal klienci chętniej sięgają po te papierowe. Przekazanie rozmówcy katalogu jest o wiele bardziej osobiste niż podanie strony www z ofertą.

Drukowany katalog cechuje się także wysoką skutecznością przekazu. Najwięcej drukowanych katalogów można znaleźć w butikach z odzieżą, produktami ekskluzywnymi, motoryzacją czy produktami spożywczymi.

Jest to oferta firmy przedstawiona w formie małej książki lub broszury. Niektóre firmy decydują się na publikację swoich katalogów online, jednak należy pamiętać, że niektórzy klienci, zwłaszcza starsze pokolenie, na pewno z tego nie skorzystają.

Żeby katalogi reklamowe spełniały swoją funkcję, tj. zachęcały do zakupu towarów, przy ich projektowaniu należy przestrzegać kilku zasad.

Przede wszystkim, muszą być jasne i czytelne. Klient musi dostać jasno sprecyzowane informacje, rzeczowe komunikaty i szczegóły techniczne. Jednak nie warto skupiać się tylko na suchych faktach. Wiele korzyści może przynieść odniesienie się do strony emocjonalnej, czyli wskazanie klientowi, jak wiele może zyskać kupując produkt z katalogu. Kobieta o wiele chętniej kupi sukienkę, jeśli dowie się, w jak sprytny sposób podkreśli ona linię jej talii. Mężczyzna z pewnością zdecyduje się na zakup telefonu, jeśli tylko wzbudzi on zazdrość u kolegów.

Najważniejszą funkcją katalogu reklamowego jest sprzedaż produktu i nie ma się co oszukiwać, że jest inaczej.

Opinie

Dodaj opinię
Oceń produkt i napisz jego opinię
Miła obsługa i porządne produkty.
Jarek
2020-09-17
Jakość wykonania uslugi super. Miła i kompetentna obsługa
Asia
2020-04-19
Doskonała jakość druku
Wojtek
2019-07-06
Agencja reklamowa
Nie masz projektu?

To nic! Zrobimy go za Ciebie

Zamów projekt

Wypełnij prosty formularz wyceny, aby poznać koszty wykonania projektu graficznego

logo.png